juli 15, 2007

Hemsidan

Jag börjar nästan bli duktig på att uppdatera hemsidan. Nästan. Två gånger på tre dagar har jag varit inne nu och det säger inte lite det. Inte för att sidan blir strålande för det, jag suger helt enkelt, men det känns ändå bra på något skumt vis. Kanske för att jag faktiskt gör något även om det inte betyder att jag lämnade datorn. Sidan finns här ---> Hemsida

Fast nå, jag har lämnat lägenheten idag och tog katten med mig. Fick handla kattmat i all hast eftersom hans tog slut i natt. Duktig som han är både åker han och går i sin sele så han sköter sig själv. Är nyttit för honom att komma ut och nu så sover han här strax framför mig.

Har sökt jobb nu också. Två stycken. Ett till ICAMaxi och ett till polisen. Inte en chans att polisen tar an mig, men frågan är ju fri. *ler brett* Kom på, utav ingen anledning alls, att det kunde vara kul att vara väktare. Men då behöver jag troligtvis träna.

Tog även kontakt med Gefle katthem angående volontärarbete. Vad fan, är man arbetslös så är man och om jag skaffar mig en cykel så får jag ju, dessutom, träning.

Ah just. Fick mail av Linniz också, som har hand om Congressus 2. Verkar bli en plats för mig där som skrivare. Det ni! Nu vet jag vad jag ska försöka rota upp till mig på Gotland. Önska mig lycka till! Ska dessutom bli jävligt intressant att se hur man klarar av att spela en människa i misär. Mer information finns på LajvNorr i kalendern.

Inga kommentarer: