juli 25, 2007

Besök!

Fick reda på av min mor igår att familjen (utom brodern) kommer upp som planerat på tisdag. Nu är det alltså bara för mig att skaffa dem boende, vilket inte gått så bra hittills. I Sandviken hade dem ett fint billigt Vandarhem, men utöver tisdag natt så hade dem fullt. Måste kolla med den i Gävle i dag, annars kanske jag har ett seriöst problem.

Dessutom kommer flickorna från Syskonskapet.se på fredag. Vet inte vilka riktigt även om några namn är klara, så det blir också en överraskning. Ska dessutom besikta bilen så jag hoppas att det inte krockar för mycket. Har inga möbler i lägenheten heller så det ska också bli ett intressant fenomen.

Måste dock städa idag. Här ska storstädas! Damams, sopas, moppas! Har ju inte dammsugaren här så det blir en hel del fysiskt arbete men snyggt ska det bli! Dessutom fick jag reda på att katternas klösmöbel kommit så det är att lösa ut den också. Jag som knappast är gjord av pengar längre.

Sedan får jag kolla över tillgången på mynt och mat. Vi måste ju äta och leva även om Gotland inte varit ännu och nu kommer mycket att hända i ett svep. Ska bli roligt, men går något åt pipan kan jag börja känna mig stekt. *flin*

Och nu; god natt. Eller god morgon, beroende vem man är!

Inga kommentarer: