september 21, 2007

Hästtider?!

Åh shit! Det är helt sjukt, men jag har redan fått svar från tjejen som hade annonserat om en medryttare och hon verkade intresserad! Det är visst inte detsamma som att det är färdigt och klart, men bara det att jag redan igår hade fått svar får mig att känna mig upprymd! Det är en quaterhäst jag ska få möta och hon i sig är intresserad av Westernridning. Bara det! Det kanske innebär att jag då också får chans att faktiskt lära mig Western också!

Grejen är det att jag inte ha någon hjälm här och den i Malmö borde bytas ut sedan en evighet tillbaka så det är kanske tid att skaffa mig en ny? Jag har verkligen inte råd just nu, men å andra sidan är det dumt att köpa en ny innan det faktiskt är klart. Om vi kommer till provridning så kan jag säkert få låna någon hjälm eller så, annars kanske jag skulle be morsan skicka upp den gamla.. Ja, det ska jag nog göra.

Oh! Tänk om jag blir hästmänniska igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul om du kan börja rida igen. Jag skulle verkligen vilja lära mig rida men det blir aldrig av. Jag har haft en sjukt deppig dag så nu ska jag tröstäta en god middag så jag blir glad igen =) kram kram

VildKatt sa...

Om jag får tag på någon bar häst en dag så ska jag lära dig! har haft lektioner förr så det ska vi kunna ordna. :D