februari 06, 2007

Fick lägenhet!

Som jag tackade nej till. Skulle få den redan nu i mars, men så roligt med dubbla hyror är det inte, så jag avstår ännu ett tag. Kommer säkert fler chanser, i alla fall med tanke på hur bra det gått hittills.

Skickade dessutom in arbetsansökan till både Järvzoo och Furuviksparken. Får se om jag får svar ens en gång.

Mitt största problem just nu, gäller däremot mina ägodelar. Hur ska jag få upp dem? Visst. Böcker och kläder samt diverse småprylar kan jag nog själv hantera, men mina bokhyllor, bord, stolar, säng och soffa då?
Genom arbetet fick jag reda på att ett bolag kräver 12.000 (!&/(%&/%/) kronor för frakt upp. Men då kör de enbart mina saker. Blir därmed billigare att ordna med ett företag som tar samlingsvaror. Eller ja, samlar allt på olika punkter, sedan droppar av allt eftersom.

Vi får se hur vi löser detta.

Inga kommentarer: