februari 08, 2007

Erbjudanden

Fick erbjudande utav Jocke på jobb att ta reda på vad det kostar att få upp mina prylar. Skulle helt enkelt ge honom det billigaste prisförslaget som jag fått utav flyttfirmorna och sedan fick de komma med ett eget prisförsag. Hade varit så jävla gött, utöver ett litet faktum;
De svarar för fan inte på mina prisfrågor trots att jag nu fyllt i åtminstone fyra prisfrågedokument! Galen jag blir!

Utöver det har jag nu fått erbjudande om en lägenhet till. Hur många gånger vågar man tacka nej innan de blir irriterade på att den förbannade skåningen aldrig tackar ja? Tre gånger, får jag ju anta i alla fall. är lite litet med 26 kvadrat, om än att det ingår en uteplats.

Svårt svårt. Tur att de inte behöver ha svar innan den 19:e ifall något annat trillar in under tiden.

I övrigt försöker jag städa, och tvätta. Skulle upp vid nio för att tjuvstarta på tvätten, men efter några snoose, en tids tvättsortering och problem med långhårig katt + skit, så kom jag ändå inte enr förrän sju minuter över tio. Och städningen? Tja, vi får väl se.

Inga kommentarer: