april 02, 2007

Skidsemester avklarad.



Phu.
Med blåmärken
och träningsvärk i bagaget är jag nu hemma en sväng. Ska arbeta i två dagar innan jag åker igen. I stort hade jag annars det jättekul, och fan också att det är så svårt att åka på saker i snön (förutom pulka då). Hade ingen koll på brädan alls, därför att jag inte ens kom upp på den efter jag ramlat, och skidorna var egentligen inte mycket bättre.
Dock lärde jag mig svänga ordentligt efter att syrran lurat upp mig på en lång (och egentligen avstängd) backe uppe i bergets topp. Mötet med granen på vägen ner gjorde mig dock ännu litet stelare dagen efter. XD

Vad gäller flyttningen.. gah.
Har knappt dammsugat ens en gång, och med så mycket resor på gång.. känns som det blir sista minuten för allt igen. Fast dte känns rätt mycket mig faktiskt. Brukar bli då det blir bra också. Katten är hos systern nu i alla fall, så han hårar inte ner så mycket på en tid. är jag då smart, ser jag till att avhåra mina lakan innan jag packar ner dem.

Ska dessutom se över ett datum för utflyttning/födelsefest, och se över vilka som fortfarande vill och kan följa med mig när jag flyttar upp. Hade några frivilliga tidigare, men de har kanske bangat ur.

Syrran ska i alla fall ha min bäddsoffa och jag tar hennes uppblåsbara madrass så länge. Blir ett bra byte.

I övrigt bör man kolla in http://vildkatt.bilddagboken.se för senaste bilderna från semestern.

Inga kommentarer: